• جنس فروخته شده پس گرفته مي شود

  • قوانين و راهنماي خريد از سايت و کانال تازه رايانه

  • خريد از تازه رايانه به منزله پذيرفتن قوانين است، و هرگونه پاسخگويي فقط در اين چارچوب مي باشد.


1-روش های سفارش : شما می توانید بصورت آنلاین یا تلفنی و یا از طریق واتس آپ یا تلگرام سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

روش های ارسال : انتخاب روش ارسال بر عهده خریدار می باشد و بدیهی است که مسئولیت آن بر عهده تازه رایانه نمی باشد.

توجه : در صورتی که کالای مورد نظر شما در تازه رایانه موجود نمی باشد، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.ما در تازه رایانه تمام تلاش خود را مبنی بر تهیه کالا در اسرع وقت و پایین ترین قیمت به کار خواهیم بست.

2- تازه رایانه اصلی بودن کالاهای ارائه شده را ضمانت می‌نماید. در صورتی که کالا اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» در توضیحات کالا مشخص می‌شود. بدیهی‌ست مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت می‌باشد و کالاهایی نظیر سی پی پو های اینتل با فن و بدون فن وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.

3-تمامی کالاهای موجود در تازه رایانه دارای گارانتی یا مهلت تست می باشند که مدت زمان گارانتی یا مهلت تست در توضیحات کالا درج می گردد.در صورت عدم درج این مدت حتما قبل از خرید از پشتیبانی تازه رایانه استعلام نمایید.همچنین برای دریافت مدت زمان گارانتی بیشتر با پشتیبانی تازه رایانه تماس بگیرید.

4- با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد.لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی تازه رایانه استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.

5- سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.

6- در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و … و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار تازه رایانه نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده تازه رایانه نخواهد بود.

7- ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد.در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است.بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه تازه رایانه هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد ولی تلاش خود را جهت تامین کالا به کار خواهد بست.

7- با توجه به سیاست تازه رایانه در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است تازه رایانه می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.

8- عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.هزینه فقط به کارتی که عملیات خرید از آن انجام شده است عودت داده می شود.پروسه عودت وجه ممکن است بین سه تا هفت روز زمان بر باشد.

9- کالاهایی که به صورت باندل(کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

10- تمامي کالاهای استوک(کارکرده) قبل از ارسال توسط تيم فني تست و بررسي مي شوند.و برای دریافت تصاویر واقعی و نتایج تست با پشتیبانی تازه رایانه تماس بگیرید. پس از دريافت کالا اگر ايرادي در آن مشاهده کرديد (به جز مواردي که قبلا هماهنگ شده است) براي بهره مندي از خدمات گارانتي کالا را عودت دهيد. در صورت عدم رفع ايراد کالاي ديگري جايگزين مي شود و يا مبلغ کالا عودت داده مي شود.

11- هزينه رفت و برگشت به گارانتي و مرجوعی بر عهده مشتري مي باشد.در صورتی که قصور و کوتاهی از جانب ما باشد، مبلغ ارسال ها بر عهده تازه رایانه می باشد.

12-بدلیل عدم پذیرش کالاهای شکستنی توسط پست و همچنین مبلغ کم بیمه عمومی مرسولات پستی، در صورت آسیب دیدن مرسوله تمامی مسئولیت آن با سفارش دهنده می باشد و شامل موارد مرجوعی و گارانتی نمی گردد.تازه رایانه در قبال سفارشاتی که با پست ارسال می گردند مسئولیتی برعهده نمیگیرد.در مواردی بنا به تشخیص کارشناسان تازه رایانه مرسولات ممکن است با تیپاکس ارسال گردند که در اینصورت مبلغ ارسال کالا برعهده خریدار می باشد و هزینه پست صرف بسته بندی می گردد و عودت داده نمی شود.

13-هرگونه آسیب به مرسولات بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد و مسئولیتی متوجه تازه رایانه نمی باشد.

14- چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی تازه رایانه موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.که در اینصورت خریدار از امکانات بیمه مرسولات خود را محروم می گرداند.

15-ممکن است ارسال کالاها با 2 روز تاخیر انجام گردد(مشکلات حمل و نقل و تاخیر در پذیرش مرسولات از طرف پست و…پنج شنبه و جمعه بسته بندی و ارسال صورت نمی گیرد.).مدت زمان رسیدن کالا بدست خریدار برعهده ما نمی باشد و درصورت عدم تحویل بموقع یا تاخیر در تحویل، مسئولیت با شرکت حمل و نقل کالا می باشد.

16- کالاهای استوک(کارکرده) ناگزیر دارای خط و خش در بدنه می باشند و در صورتی که دارای عیب یا ایرادی باشند که در عملکرد دستگاه تاثیر بگذارند حتما به مشتری اعلام میگردد.مانیتورهای استوک و کارکرده دارای خط و خش در پایه و بدنه می باشند و گاها درای خط و خش جزی در صفحه می باشند.

17- برخی کالاهای استوک بصورت تعداد بالا موجود می شوند و امکان درج تصویر تک تک کالاها در سایت میسر نمی باشد، پس بصورت تصویر نمونه در سایت درج می گردد و صورت تمایل می توانید تصویر اصلی را از پشتیبان تازه رایانه دریافت نمایید.

18- کالاهای استوک و کارکرده در صورت دارا بودن اقلام اضافی همراه کالا مثل کابل تصویر و… کیف و…حتما در توضیحات کالا قید می گردد.

19-در انتخاب محصول مورد نظر دقت کنید که در چه وضعیتی می باشد (استوک،کالای نو، اپن باکس و…).در صورت عدم توجه و ثبت سفارش توسط خریدار،صرفا بخاطر عدم توجه به وضعیت کالا عودت صورت نمی گیرد.

20-توجه نمایید تصاویر کالاها ممکن است دقیقا متعلق به همان کالا نباشد-لطفا به توضیحات کالا دقت نمایید.


شرايط گارانتي

– باتري و آداپتور دستگاهها داراي 48 ساعت مهلت تست مي باشند.

– تا 5 پيکسل سوخته شامل گارانتي نمي باشد.

– هرگونه ضربه خوردگي،آبخوردگي، نوسانات برق،مخدوش شدن لیبل گارانتی و….موجب ابطال گارانتی می گردد.

– کالاهايي که کارت گارانتي از شرکت هاي ديگري دارند،هرگونه پاسخگويي و پذيرش مسئوليت بعهده شرکت گارانتي کننده مي باشد.
توجه : کالاهایی که توسط سایر فروشندگان در تازه رایانه ارائه می گردد،درصورت دارا بودن گارانتی،هرگونه پاسخگویی به عهده فروشنده می باشد.

هرکالایی که دارای حداقل یک ماه گارانتی باشد، در هنگام خرید، گارانتی برای خریدار قابل انتخاب می باشد و درصورتی که کالایی دارای گارانتی نباشد 7 روز مهلت تست دارد.


شرایط عودت کالا

چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی،تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی تازه رایانه و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.

لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 7 روز مهلت تست نمیباشند.

– به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی پردازنده های شرکت اینتل

– قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و … که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ) شده باشند

ایرپادها، به دلیل عدم وجود شماره سریال واحد جهت شناسایی کالا  –

کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال میشوند –

گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در صورتی که: –

سیم‌کارت خورده باشد.

ثبت مالکیت (ریجستر) شده باشد.

از نظر ظاهری آسیب دیده یا دارای خط و خش باشد.

کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.

کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) ، برای تازه رایانه ارسال شود.

مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.

کالاهایی پس گرفته می شوند که تحت گارانتی تازه رایانه باشند و نه شرکت دیگر و در صورت بروز مشکل کالاهایی که دارای گارانتی از شرکت های دیگر می باشند، پاسخگویی بابت تعمیر برعهده شرکت گارانتی کننده می باشد.

هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده تازه رایانه میباشد.

در صورتی که مشتری قصد مرجوع کردن کالا را دارد و هیچ یک از قوانین سایت شامل حال مرجوع شدن کالا نمی گردد، در صورت تمایل، کالا را ارسال نمایید تا بروی سایت قرار داده شود و بعد از فروش مبلغ عودت داده می شود.(در صورتی که کالا با قیمت بالاتر فروخته شود، فقط مبلغ خرید مشتری عودت داده می شود و درصورتی که با قیمت کمتر فروخته شود، همان وجه فروش ثانویه عودت داده می شود)

 

 

علاقه مندی ها 0
مقایسه